Zoom online radionica: JEDNOSTAVNO KNJIGOVODSTVO ZA UDRUGE U PRAKSI

_

Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja računovodstva, poreza i prava u poslovanju udruga i mnoštvom praktičnih primjera knjiženja i popunjavanja obrazaca, a sve u cilju kako bi što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje.

  • Datum: 16.12.2023. (subota)
  • Početak: od 9:00 do 14:00 sati
  • Cijena jedne kotizacije iznosi 120,00 EUR + 25% PDVPopust za pretplatnike časopisa Udruga.hr 10%.

O RADIONICI! Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja računovodstva, poreza i prava u poslovanju udruga i mnoštvom praktičnih primjera knjiženja i popunjavanja obrazaca, a sve u cilju kako bi što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje.

Svaki sudionik dobit će u digitalnom obliku obrasce koje može koristiti u svakodnevnoj praksi i to knjigu primitaka/izdataka, knjigu blagajne, knjigu ulaznih/izlaznih računa.

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA! Predsjednicima udruga i drugim odgovornim osobama iz udruga, knjigovodstvenim servisima i svima onima koji samostalno žele voditi knjigovodstvo u udruzi te bolje razumjeti problematiku vođenja udruge s računovodstvenog, poreznog, pravnog, financijskog i administrativnog aspekta. Broj mjesta je ograničen!

PREDAVAČI: Ivana Ožegović, specijalistica za računovodstvo udruga

KAKO SE PRIJAVITI! Prijaviti se možete na jedan od sljedećih načina (molimo izaberite samo JEDAN način prijave):

  • ON LINE OBRASCEM – najbrži način je ispuniti on line obrazac (na ovoj stranici), sve ostalo je naša briga.
  • E-MAILOM – svoje mjesto možete rezervirati i putem e-mail adrese: info@udruga.hr
  • TELEFONOM – pozivom na broj telefona 01/49 21 737

PRIJAVNICA

_

    MATERIJALI

    _